2025年 年賀状 配送事故による未着受付(国内居住会員/Members living in Japan)
2025年 年賀状お受け取り対象の方で、未着受付をご希望される方は、こちらのフォームよりご登録お願い致します。
◆配送事故による未着のお問い合わせについて
【配送事故等による未着・不良品】に限り再発送対応受付を行います。
※住所不備等、お客様理由による未着の場合、ご対応はいたしかねます。
※配送事故につきましては郵便局HPよりご確認お願いいたします
https://www.post.japanpost.jp/newsrelease/
【お問い合わせ方法】
1)ご登録住所ご確認・変更
マイページの「会員情報確認・変更」からご登録住所をご確認・ご変更ください。
(名字が変更された場合はマイページで変更できませんので、「ヘルプ・お問い合わせ」よりご連絡ください)
2)下記フォームよりお申込みください。
1会員様1回のお申込みになりますので、よくご確認の上「確認画面へ」お進みください。
※入力は 日本語 または 英語 にてお願いします。
※送信完了のメールはありませんのでご了承ください。
受付期間:2025年1月10日(金)18:00 ~ 2025年1月31日(金)18:00
発送方法:普通郵便
---
If your New Year's greeting card don't arrive due to an incorrect address or any other reason, you can apply for redelivery form below.
◆Regarding inquiries about undelivered items due to delivery accidents:
We will accept re-delivery requests only for undelivered or defective items due to delivery accidents.
Please note that we cannot provide assistance for undelivered items due to customer reasons such as incorrect address.
For information regarding delivery accidents, please check the postal office's website.
https://www.post.japanpost.jp/newsrelease/
【Claim Process】
1. Confirm/Change registered address
After logging in, go to My Page and select 'Confirm/Change Membership Details, and confirm/change your address from there.
(If you have changed your surname, this cannot be altered from MyPage. Instead, please get in contact with us via 'Help/Inquiries')
2. Please apply via the form below
Only 1 application is allowed per member, so please make sure to read carefully before proceeding to the confirmation screen.
(*) Please enter in Japanese or English
(*) Please be aware that you will not be sent a confirmation email
Non-arrival claim period: PM6:00 10th January ~ PM6:00 31st January 2025(Japan Time)
Shipping method: Mail delivery